وکیل رسمی مهاجرت

اقامت اروپا یکی از جذابتیرین و پر طرفدارترین اقامتهای دنیاست. طی سالیان گذشته و با توجه به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیز ما ایران – مجموعه پارس تاکان با تلاش در جهت ایجاد راه حل مشکلات مذکور و تسهیل امور بانکی در این زمینه نقش مهمی را ایفا کرده است.ارائه خدمات ثبت شرکت و حساب بانکی و بعضا اقامتی و مهاجرتی به شرکت های بزرگ و نامدار ایرانی از جمله افتخارات شرکت شرکت دروازه افق بهار ( Bahar Gate LTD ) می باشد.

مشاورین ما در خصوص شرایط گرفتن اقامت در باکو و نیز رویه ها و عرف های عملی موجود میان سازمان ها و نهادهای اداری آذربایجان، به ارائه مشاوره های حضوری و غیرحضوری، یافتن کارفرماهای معتبر و پیشنهادهای کاری مناسب و نیز تسهیل در انجام امور اخذ اقامت در آذربایجان می پردازند.

– خرید ملک: بنا بر قانون شماره 6458 که در تاریخ 11.04.2013 در روزنامه رسمی جمهوری ترکیه منتشر شده است اتباع خارجی با خرید ملک می توانند اقامت یک ساله این کشور را گرفته و تا هشت سال این اقامت را تمدید کرده و پس از هشت سال می توانند برای اقامت دائم مراجعه نمایند.

شغل مناسب انتخاب کنید:شغل هایی را انتخاب کنید که در لیست مشاغل مورد نیاز است.زیرا تجربه ی کاری شما در پازیتیو لیست قرار خواهد گرفت.برای یک سال سابقه ی کاری در کشور استرالیا شما 5 امتیاز بیشتر خواهید گرفت.همچنین سابقه ی کاری قبلی شما خارج از استرالیا نیز شامل امتیاز خواهند شد.

در شهرهای کوچک‌تر مانند کپنهاگ، پیاده طی کردن مسافت‌ها و گردش در شهر بهترین روش ممکن است. طرح اقامت دائم کشور لیتوانی جزو یکی از بهترین طرحها از نظر گذراندن دوران بازنشستگی ، داشتن یک زندگی بی نظیر ، شرایط ایده ال برای سرمایه گذاری و ارتقاء سطح علمی می باشد. وام بانکی‌ برای خرید ملک فقط از طرف بعضی‌ از بانکهای خارجی‌ ترکیه به ایرانیان داده میشود.

Want much more details on khaneabi? Look into this http://www.khaneabi.com.

Design a site like this with WordPress.com
Get started